Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

kembali menulis..



By  zeanaaima     3:51 PM     
13 Februari 2011

Ahad

7.51 pagi


Ya Allah..terbuka pintu hati aku..

dah lama aku tinggalkan ruangan yang sangat aku cintai ini..

*senyum*

pada siapa- siapa yang pernah menapak diruangan ini..mereka terlebih maklum..kenapa aku bertindak meninggalkan ruangan ini buat sementara waktu..

dan atas dasar mahu membuka lembaran baru dalam hidup ini, aku meng'hide'kan semua entry aku yang maha 'basah' punye!!!

bila aku dalam proses menghilangkan jejak entry- entery *tersebut* baru aku sedari...rupa- rupanya banyak entry 'basah' aku..

baiklah. aku mahu mulakan atau sambung hayat blog ini..

dan transmisi yang pertama adalah, menukar nama blog ini :

dulu - emmacommey.blogspot.com [diam semua jangan komen ape- ape..kah3]

kini - zeanaaima.blogspot.com [secara formalnya..terimalah..]

misi selepas ini...mahu menjejak balik semua rakan bloging aku suatu ketika dulu..hehe

aku tahu dorang rindukan aku [sila muntah sekarang!]

matlamat aku...aku mahu manfaatkan blog nie..aku mahu bergerak ke level yang seterusnya..maksudnya kalau dulu aku asik bercerita tentang peribadi...kali ini aku mahu berkongsi maklumat fakta dengan pembaca..

bak kata mommy lina blogger murah vs blogger bermaruah

anyway...salam pena dari aku teman..

yeah !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers