Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

mawi...



By  zeanaaima     2:13 PM     

kekekeke...aku pena janji kn nak upload gamba esemen aku...tapi xsemua aku dapat...sket jek...
n entry ni khas utk cendawan intim...

aku xhenggat soklan ape aku ask...



mawi tgk aku...muahahaha...

masa nie mawi tanya no fon aku...krkrkrkr...

lawak...mawi buat lawak...tergelak aku...

mmmm...rase cm mimpi jumpe dia...


serius...ckp psal ekin...


yg baju ijau tu kawan aku...yg pegang benda alah itam tu cameraman aku...

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

7 comments:

cendawanintim said...

klassss ko dik..mawi siap mintak no. fon lagik tuh....

yang paling kelas mawi tak berkelip pandang ko dik...konpem pas nih dia tak ingat ikin dah!

pape pon, tabik spring kat ko dik...wat esemen rerajin yer..

zeanaaima said...

hahahahahaha...

mawi mtak no fon tu...propaganda jek la kak....xde maknenye nk mtak...

siapalah diri ini...ki3...

DYLA said...

sonoknya dpt interbiu mawiiiiiiii..... bestnya la. encem tak dia?

eh tetiba mencelah, blog hopping from cendawan intim ni. neway, salam kenal ya.

exchange link boleh?

Ezad said...

eh.. bila nak interview i nie?

i dah tunggu depan tangga rumah ni...

cepat la dtg.. bawak cameraman semua..

yong ibu chem said...

hohoho mawiiiiiii..kelasssss gitu...

A.H.A.D said...

erm...sonoknye dpt jmpe mawi in person..

by d way, slm pekenaln..

Mak Su said...

salam kenal, salam ziarah dari blog cendawanintim, salam ramadhan. bila plaks nak intebiu mak su? ahaks


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers