Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

best bercakap dengan camera ?



By  zeanaaima     9:36 AM     
hari ini aku jadi cameraman !!!

waaaaa~ so excited !!! dari shah alam aku drive ke jeram...area kapar...so jauh...bagi aku...

disebabkan semua cameraman off duty, aku dengan gediknya menawarkan diri untuk menjadi cameraman. alah bukan ape jek, aku nak buat standupper je...

sedikit kongsian ilmu...standupper bermaksud wartawan lokasi melaporkan kepada penonton dari lokasi kejadian.

contoh "saudara, saya kini berada di tapak pelupusan sampah jeram, selangor.....bla bla bla..."

dah dapat gambaran kan ?

aku ke sana dengan seorang lagi wartawan. member aku. dia tak pernah buat standupper. and hari ini, dia akan buat standupper pertamanya.

bermula dengan aku. dan seperti biasa aku akan tersasul dan akan memakan 7 8 take...sampai member nie naik geram dengan aku...

"kali nie buat elok2...gigit nanti...eee"

selesai keje aku, aku cakap kat dia...

"kejap lagi turn akak pulak buat standupper...saya nak tengok berapa kali akak take..."

"hehehehe" dia gelak tersipu2...

sampai giliran dia, hammek kau !!! tak 20 minit lak dia buat satu standupper...haaa...baru tahu ape rasa beraksi depan kamera ? sungguh xbest sebab kita seolah2 macam orang gila...bercakap dengan binatang hitam ada butang manyak [camera dv].

adeh !!! nak cerita panjang...tapi so mengantuk la...xlarat lak...esok la aku sambung...hik3...

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers