Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

selamber...



By  zeanaaima     11:53 PM     
aku hitung hari...beberapa saja lagi aku akan menamatkan latihan industri aku kat Astro Awani nie. lepas ni aku dah xberpeluang untuk kuar esemen ag...hu3 sedihnya...aku sedih sebab aku dah xbuleh makan free !!!

nie aku nak cerita beberapa esemen yang aku cover hari tu...

majlis buka puasa dengan Suria Fm...

majlis nie dibuat kat Sungei Wang. Nie pestime aku jejak kaki kat sni. masa register kat kauter depan pelayan tu bagi goody beg. aiii...berat semacham nie...bile aku duduk kat meja media, aku pun selongkarlah apa yang ade lam goody beg tu...wahhhh...sebalang kuih tat nenas !!! hah...save bajet aku. aku buleh bawak balik kg...mesti ma sayang kat aku...hahahahaha...okey2 berbalik pada pokok...majlis tu diadakan sempena nak rai warga emas dr yayasan penyanyang bakti. semua dj sinar fm turun padang...aku berkesempatan interview raja azura, salleh yaakob, jamal jamaludin, krill dan abby fana...semuanya dj sinar fm...aku jugak sempat interview beberapa artis yang hadir...termasuklah ramli sarip, jay jay, aisyah, ramlah ram dan ezad exist. yang aku paling gembira, aku jumpa dengan kawan sekolej aku yg lani praktikal kat Bernama...lepas kenyang...aku blah...tapi kn satu jek aku xsuke g esemen nie...

kameraman aku gatal !!! dia satu2nya kmeraman yang paling aku xsuke...sebab, dia suke sgt pegang2 aku...juz ckp je la...

"emma...kanan sket..."

"emma...kiri sket..."

xboleh ke ? nie nk pegang2...aku mmg elak sgt g esemen dgn dia...xsukew...xsukew...


tayangan perdana filem senario the movie: episode 1.

nie aku suke jgk sbb boleh tgk filem free n filem tu xkuar ag tapi aku dah tgk...jgn jeles...e3...
filem senario kali ini diarahkan oleh Ahmad Idham. bukan lagi aziz m.osman. aku tanya ahmad idham nape dia yang arahkan senario ? ape sebenarnya terjadi ? dia jawap...kali ini syarikat produksi David Teo dpt kontrak buat filem senario. senario sebenarnya terikat dengan tv3 dan grand briliant (produksi milik tv3). so, David Teo mai kat dia dan tawarkan dia arahkan filem itu. itu saja. bukannya senario gaduh dgn aziz ke ape ke...selesai jek gelak2 tgk senario tu ade majlis bukak restoren lemon...restoren milik david teo...hahahaha...mkn free ag..untuk esemen kali ini aku berkesempatan interview geng senario...wahid, azlee dan lan pet pet. tidak ketinggalan jugak david teo, farid kamil, syanie dan....dan....tu jek...x ramai pun artis mai...siket jek...


majlis buka puasa bersama anak- anak yatim...dan warga emas...

kali nie kali ketiga aku jejakkan kai kat hotel palece of gorden horses...hotel 6 bintang...dalam kepale aku yahoooo buleh makan sedap...sekali kau....disebabkan byk artis yg dtg, aku mkn ala kadar sje...org kate isi peyut...pastu aku g kejar artis tu...nak bgtw korang semua artis yang dtg...semua aku sapu...sebab kami nak buat untuk raya punye program...so, kami ditugaskan cekup sebanyak mane artis n suh gtw persiapan raya n wish raya...program ini erma fatima yang anjurkan...sebanyak 5 ratus anak yatim dtg dr rumah yatim seluruh negara dijemput...tgh2 aku kalut skodeng artis aku terkejut sebab siti nurhaliza dtg. dalam kepale aku

"mampos !!! kalau xdpt interview...hangus aku kena fire ngan senior...kenapelah siti dtg..."

kalau dia xdtg xpe...nie dia dtg mesti senior aku nakkan aku interview dia...lps cari mase yang baeeeeeeeeeek punye, akhirnya aku dapat selit2kan diri cuit siti...

"kak siti, boleh saya interview ?"

siti tengok aku...belum sempat dia ckp pape...bodyguard ye menyibukkan diri...

"kejap lagi boleh x ?"

aku tgk bodyguard tu, aku jeling...aku xpedulik aku ask ag...

"kak siti nak balik terus ke lepas nie ?"

kali nie di angguk...

"aah...lepas nie saya balik terus...okeylah...interview kat sini je ea ?"

sepantas hangin aku cari kameraman aku...bermulalah proses interview aku dgn siti...bla2...pastukan...lepas siap interview, aku terperasan satu benda...aku selamber gile panggil ye kakak sepanjang interview dia...kan dia dah jadi dato' siti nurhaliza ???? hahahahaha...memang slamber...sempat jugak aku snap gambar dgn ye...ki3...

mmmm...td aku cek jadual...3 hari berturut2 lps nie ade majlis bukak pose...xtw r aku yg ditugaskan atau tidak....enak tu mkn free tu....

k r.

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

10 comments:

Ezad said...

dah la makan free.. dpt kuih tat free lagi.. syok laa.. :)

yong ibu chem said...

semuanya dapat pree..bestnye..hehehehe. lepas ni masuk campus semula ke??

Mak Su said...

waaa...... (terlopong)
waaaaaaa..... (sambung terlopong)
waaaaaaa (nak ituttttt)

maksu dulu pernah kerja kat astro, time tu blum glamer, huhuhu, lepas tu kita berenti, lepas tu kita ala-ala kesal plaks. kalau masih kerja kat situ, tentu dah glem-glem dah, ahaks

zeanaaima said...

ezad...

tw xpe...kuih tat sebalang toooo...
mmg syiok la...

ayong...

lepas nie dah abeh baja da...nk balik kampung tanam kelapa sawit...e3

maksu...

maksu pena keje ngan astro ???
wahhh....nape benti ?
lw x...da dpt astro free sapa bile2...

Lina said...

la dah tak lama lg ke emma abih praktikal... tak sempat nak tgk emma kat awani heheh... a'ah ye sebulan pegi asemen buka pose jimat banjer... so pas ni balik kg dulu la yer...

zeanaaima said...

kak lina...

aah...pasni balik kampung...kumpul lemaks dulu...hak3...

mmg jimat gile kak...sampai sekali pun xpena sempat nk bukak pose kat uma.. lw off, ema g bukak pose kat kakak kat uia...ki3...

cendawanintim said...

ni gambo ngan kakak siti naper tak tepek sajork???kasik gempak sket...

bestnyer...makan free, dapat kuih tart lagik...owhhhh tart..nak jugak!

zeanaaima said...

cendawanintim...

gambo ngan siti xtepek lagi...

kasi suprise sket...

t sanggap sket....letak la kasi gempak...ki3...

Anonymous said...

walahuu... mkn free. gemuk la awak pasni... ahaks! jgn marah

zeanaaima said...

aeropama...

tu la....gemuks la pasni...
tapi mkn kdg2 xnyempat2...
nk kejar artis pulak...
diowang pas mkn maen nk blah jek...
nyusahkan org...duduk la dulu kasi semua wartawan abeh mkn dulu...e3...


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers