Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

jatuh...



By  zeanaaima     1:36 AM     
mate aku pejam lagi...bunyi sms...tgn aku mengagau cari fon...sepet2 mate aku bukak nak bace msg...tengok jam...kol 11 pagi...e3...aku off hari ni...aku sambung peluk bantal busuk ag...smlm g esemen aku balik lewat...sekali kau...member aku kol...ye kate senior aku mengamuk...ye xjumpe video yang aku dah siap2 'cut' untuk news aku...pasal filem senario the movie...terang benderang bijik mate aku...ligat otak lembab aku fikir kat mane aku simpan video tu...las2 ye suh aku mai ofis...hape lagi...kalah lipas kudung aku bersiap...semua bukti aku bawak...nk defend diri la jap g...

tengah2 kalut cmnie, aku berjalan cepat2...tapi rase cm lembab jek...rs cm jalan bawak batu...selalunya aku suke g ofis ngan bas...hari ni aku g ngan lrt dengan harapan sampai cepat...abeh adik beradik aku msg suh berdoa agar senior aku tu sejuk...bile nampak aku xmarah2...aku da terbayang2 mcmane aku akan kena marah t...eee malunyew....

kuar lrt masjid jamek, aku terpakse jalan lalu ikut terowong yg panjang gile tu...abeh pak cik, mak cik, kakak, abang semua aku lintas...sampai kat ekskulator tu, aku berlagak...xnk berdiri jek..aku langkah tangga tu...sekali kau...aku tersadung !!! aku jatuh macam askar nak pumping tu...semua orang tengok aku...aku yg kalut nie hanya mampu ckp..

"ya Allah..."

dengan machonya...haku bangun aku tidak toleh kanan kiri...aku langkah lagi...rs macam nk berlari secepatnya...aku nk hilangkan diri dr area masjid jamek tu...

jalan jauh sket...aku mula sedar...kaki aku sakit...td sebab malu sgt sampai xsedar kaki sakit...hu3...nie sume senior aku punye pasal...

sepanjang aku menapak ke opis...mulut aku xhenti2 berselawat...mg Allah sejukkan hatinya...sampai jek kat opis, aku g kat member aku dulu...aku xberani nk g kat senior aku tu...time tu ramai pulak editor duduk keliling ye...adoi...

aku beranikan diri g jupe dia...ye tgk aku...

"amik kusi tu...duduk !!!"

mak oitt...ye suh amek kusi...maknenye lame tu dia nk berceramah...

"sori sebab panggil awak keje time awak cuti..."

alhamdullillah...dia da sejuk...kus smangat aku...okey...bla bla bla...sesi mengajar berlaku...okey sbb ye xmara2...

berkat bulan pose kut...doa aku suh ye sejuk dimakbulkan...alahai...video dah ade...juz ye xjumpe carik n aku kne injest beberapa sound of tape ag utk masuk lam bite tu...tu jek...

alang2 aku mai opis...member aku ajak aku teman ye g cover esemen bukak pose kat bukit bintang anjuran meastro talent...hahahaha...hikmah disebalik kejadian ini...aku igtkan boleh la bukak pose kat uma rini...xdapat jugak....ki3...

k r...

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

4 comments:

eedany said...

garangnya senior emma tu yer?

tapi bab jatuh..saya pun pernah, memang malu sangat! Tapi dalam menahan malu tu tetap juga nak control macho gitu kan?

Lagi spoilt lepas jatuh tu...terpaksa jalan tempang2. Ketaralah yang kita kesakitan kan?
hihihi...

Ezad said...

huh.. mkn free lagi la tuuu

yong ibu chem said...

amboi..garangnyeeeeee...takoot!!

yong kalau terjatuh pun..cepat2 bangun pastu kaber macho!!!:)

zeanaaima said...

eedany...

senior ema tu dop garang...tp biase r...lelaki lembut nie emo sket...time ye baik...sgt sgt kt ye...time ye period...geram jek nk amek guni...sumbat ye lam tu...hanyut kt sungai...wawawawa...jahatnye...

ezad...

seperti biasa...mkn free...smlm ade geng2 af...tp byk yg aku dop kenal...sbb xlayan af...hahahaha...

ayong...

pena jatuh cmtu gak ?
ade geng la nie...
masa jatuh tu...perasaan..."akulah yang paling macho !!!"

ahaks...


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers