Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

dunia gediks aku...



By  zeanaaima     12:36 AM     

pertama sekali...aku mmg gile glame...

keduanya...aku mmg gile glame...

ketiganya...aku mmg gile glame...

yang keempatnya...tengok jek le...

sdiakan baldi awal2...lw rase nk muntah, muntahkan aje...ha3...

jeng...jeng...jeng...muahahaha...aku mmg gile glame...

chy dr Ilahi... (padahal lens kotor...hak3)

salah sorang senior aku...sultan muzaffar ??? (bloger terkenal tu...)

Sape lagi gediks ??? (aku tw la anmpak gedik lam nie !!!)

Teka sapa ni ??? (attcually aku xtw sape mamat nie...sungguh !!!)

yang nie rahim ma'arof kn ??? (kuwang hajar ek ??? maen2 ngan ketinggian aku)


yg nie tiap kali aku jumpa aku snap gamba ye... (hensem le...gile aku tgk dia)


nie time bukak pose kat palce of gorden horses


saje letak...kasi 'hot' sket... (mcm tua sket kn ??? )


ms nie ye tgh komen psal putus tunang...

mmmm...betul ka dia da berubah ??? (ketayap ye mmg cool)

fahrin cover isu linda onn (antara artis yg plg kerap larikan diri dr kami...)

keciknya pinggang dia...siti nur saida (kalah pinggang aku...ki3)


adik badik siti... (saeerah mmg over)

farawahida... (sangat peramah...i like it...)

gaya duda kepada suami ustazah... (raye nie ye balik ganu...uma mentua..)

danny berkobar2 bg komen... (psttt...bau budu...same mcm aku !!!)

faizal kecek 'bau' ikang... (senyum sokmo !!!)


yang nie hidung terletak... (memang lawa...aku xtipu !!!)

nie gambar2 sepanjang aku kuar esemen...tp xsume yg aku amek gamba...

aku bz kejar nk interview diowang...sapa aku xhenggat nk amek gamba...

skunk...aku telah jatuh hati pada nubhan...af6...ha3...

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

10 comments:

DYLA said...

wah.. best2, paling mahal tntu la ngan dato ct tue....

eh, akak pun ada beberapa koleksi gmbr ngan dato ct tau.. mujur ada. kalau tak, sure akak jeles nya la...

zeanaaima said...

dyla...

ade jugak ???

sib baek...lw x..akk mesti da mo singgah page nie...hu3~

Anonymous said...

perghh... glame la die. posing ngn artis tu

Mak Su said...

janggut sapa tu? Masyallah....

eh, relaks ler, maksu pun suka bergambar ngan artis kalau dpt peluang.

dah tahu dah janggut tu sapa, member maksu kata itu joe wings (maksu ingat, itu iwan lagu dangdut, maaf maaf maaf)

yong ibu chem said...

wahh hang pun dah terkena tempias glamer itu!! :)

nape dgn nubhan??? hehehehehe

Lina said...

wahhh bestnyer adik emma kite ni jumper artis2 lagi... dah glemer cam artis dah nampak hehehe...

Anonymous said...

cam best jer.... tumpang glamer la nie ekkk

zeanaaima said...

aeropama....

glame yg x kemane le...
rini las jejak kaki kat awani...

hu3~

mak su...

oooo joe wings...sy xkenal...tgk org amek2 gamba, sy nk jugak...tp xkenal2 pun...

ayong...

suare nubhan buat sy jatuh cinta kali pertama...gemersik gile...mmg...sy betul2 gile dgr sore dia...waaaaa...gilo2...

lina...

he3....xde la gleme pn kak...ms nie la nk tompang populariti artis...bile ag kn ?


uncle g...

tu la...istilah yg tepat...tompang glame...ki3...

cendawanintim said...

dikkkkk, ko memang kelas dik...caya laaaa...

A.H.A.D said...

fuyoo...ramainye artis..glam siot..
akak pn ada gak ngn dato ct tu hehe..


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers