Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

*&%(#@$



By  zeanaaima     10:35 PM     
smlm...
aku bagai baru tersedar !!!
siyal...berangan jek kuat...

kadang2...kita terlalu mengarapkan sstu yg bkn d takdirkn utk kita...
manusia...biasa r...nk yg terbaek jek lm kehidupan...
manusia...biasa r...sentiasa merancang...

smlm jugak...
sempat aku berkata2 dgn hati...
pujuk seketul daging bernama hati ini...

hahahahahahaha...(gelakkan aku kuat2 kwn !!!)

baekkkkkkkkkkk...
aku nk mulakan sumenya dr awal...
nk betulkn pe yg salah...pe yg xkena lm dr aku nie...

k r...

aku nk cow !!!

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers