Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

uma aku ada kolam seyyy...



By  zeanaaima     2:52 AM     
sakit ati aku...
bgn pagi2 (ish...diam2 jek) nk g mandi...
skali...lam blek air aku...fenuh air...cm kolam lak...
ley wat kuak lentang...nk ternak itek lam tu pn ley...
buaya tembaga pn ley beranak lam tu...
siyal tol...

x ape menatang tersumbat lam tu...
pam nye pam...air xkuar2 pn...

tensen aku...pagi2 nk g kelas...
bukan aku sowang nk mandi...ade lagi 2 kwn aku...
tetiap pagi aku mandi atas kerusi...
gile ape ???

kusi...aku amek kusi plastik tu...aku bwak msuk lam toilet uma sewa kesayangan aku tu...
pastu aku tercongok mandi atas minatang tu...seksa tol...adoiii...

nanti r..aku nk report kat owner uma tu...(owner uma tu baek sgt...malu lak nk susa kn mamat cine ensem tu...)

aku lagi tgh gilo agaknye...
da tw xde duit...mai cc gak...xley tahan seyyy...nk on9...nk up date blog...

ari tu aku g ask hal ehwal plaja...psal loan mara ku...adoiii...aku tepuk dahi...
ye r...ari tu ckp bln 7 bru dpt tw...lani ckp bln 8 lak...asal xckp jek taun depan ke...kelahiran depan ke...sakit saraf2 spina aku nie...

cik zul...lec directing n multiple camera prod (mcp)...
aku...lw ye ckp...ngan aku2 skali semput...ye kn...lam pale otak ye...bkn maen byk mende yg ye nk kongsi besame2 ngan kami...

nanti grup kami kne wat shooting utk program secara live...cm juara lagu...muzik2...ala cm gitu r...xke neves gla ba alif ba ya.. lak nnt...

aku tercabar sbenarnye tgk hasil keje dak2 sem lepas...sikit nye cantik props diowang...xjuling lak mate aku tgk stage yg diowang wat...cm real siyal...nk nanges aku tgk...aku tol2 nk nanges...panas tibe2 mate aku...geram akku...nk wat yg terbaek...paling krg...sme lavel ngan diowang pn da xpe...asal jgn jauh sgt kami kne tinggal ngan grup diowang....arghhhhhh........

aku jugak tgh fenin nk siap kan esemen broadcast journalism...nk kene anata report kat ye slase
nie...ari tu ye ade gtw...satu grup jek yg dpt markah penuh utk 1st esemen...arap2 grup aku...amen...nanti...bla cik wan da gtw grup mane...aku gtw kowang ea ??? ekekeeke...

smlm...abah call...ye saje jek...nk kasi tw aku yg ye ade duit nk bgi aku byar sewa uma...aku tw...ye wat2 cm ceria...cm ade manyak sgt duit...sbb ye xnk aku sedey...tapi ye lpe...aku nie da besa...da taw nk klsifikasikan suara ye tu d tahap yg mane....aku tw realitinye...huh ....xsabar lak nk keje...aku nk bg duit lak kat ma ngan abah...nk kasi mrk kate...

"x sia2 aku tanggung ema baja dlu...."

bla agaknye...lambatnye...

tadi...bekas superviser aku call...

"ema...u mau keja ka ? saya mau itu pekeja 2 olang...ada baby fair a...u bole keje sama saya ?"

eeee....geram jek aku nk ckp....

"nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!!!!" (puas ati aku...)

tapi aku xley...time fair tu aku bz sgt2...aku kne shooting...shooting...shooting...
mayB cuti sem nie aku xley blek kg...aku kne shooting...lor....shooting ag...geram aku...

nape nk keje ?

ye r...nk wat bayar sewa uma la cik kak oitt...nk mkn la cik kak oit...

tapi xpe r...aku kne bg komitmen 200% utk shooting sem nie...aku nk grup aku jd grup da besh lam 4 4 mate plajaran nie...nk kasi bukak sket mate2 manusia yg slame nie asek ckp mrk r yg da besh...siyal...

hehehe...saje jek aku tulis panjang2...sbb pasnie aku susa sket nk up date blog nie...

may B bz...may B xder ongkos nk on9...or may B aku malas... :)

k r...

da mebebel mende karut da...

k r...

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers