Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

sabtu | 3 jun 2007



By  zeanaaima     9:36 PM     

Da agak lame xmenaip…

Smlm…aku g kenduri kawen kwn satu skolah aku dlu…sowang demi sowang kawan aku kawen…las2…tinggal aku sowang…padan muke aku…krkrkrkr…

Tapi bla pk nlek…aku sanggup ag…nk kawen…perangai aku nie cm setan…nk jd binik org ??? har har har…bla da kawen…musti ade ‘mende’ yg lahir kn ??? kikiki…xlayak ag aku nk jadik mak owang…silap2 aribulan…aku masuk jail…kes dera anak !!! ahahahaha…siyal…

Aku sonok tol duk kg…sono tahap gila babas…lw kire kat kg aku nie xde pape yg menarik…biase2 jek…tapi org kate ujan emas negeri org, ujang btu negri sdn…baek ag d negri snd kn ??? jauh mane tanah kite pijak…tanah lumpur kat uma kite gax yg kite kenang2 kn ??? time tu r bru nk sedar yg tanah kat uma kite tu sbenarnye wangi…ceh…

Smlm…aku curik2 gune fon abah aku…maen msg…hahahaha…las2…aku kene mara…padan muke aku…ala bkn slalu…time nie r nk perabehkn rete mak bapak…pas2, bla da keje…perabeh rete sdn lak…pas2…bla da kawen…abehkn rete laki aku lak…kn ???? hahahaha…malang r sape jd laki aku…krkrrkr….

Ade sowang kawan aku nk g sawak…g keje…pas2 ye sambung cuti…melancong trus kat sawak…puuuuyooo…enak bangat !!! papepn…khas utk kwn aku tu…samat pergi dan samat kembali dgn selamat seadanya dia…amen…mg sumenya berjalan lancar…n mg ley naek pangkat ag…krkrkr…amen….

Byk kwn2 aku yg x d sangka2 jd cikgu lani…walau cikgu sandaran…yg aku respek…sume kwn2 aku nie…sume laki yg jd cikgu…slalunye kite dgr dak pompuan kn yg jd cikgu sandaran…nie kwn2 aku sume laki…tabik r dak2 nie…da r sume yg tolol2 time sek dlu…sume “boh jahat”… 2 yg wat aku agak bangga sket tu…aku gak yg duk berusaha sedaya upaya menternak lemak kat uma….siyal tol…

Hehehehe….nie nk cite nie…

Kat kg aku …aku ade admire kat sowang mamat nie…

Hehehe…pendek kate…cuti sekolah nie…ye blek kg gak…almaklumlah ye nie cikgu…yg nie cikgu yg tol2…bkn cikgu sandaran…petang2…ye slalu naek motor lalu dpn uma aku…alamatnye…tetiap ari aku cuci mate r woit….jgn jelez…har har har…

Kredit…

Kredit o kredit…

Hahahaha….standard r emmacommey xder kredit…

Sian kat aku…aku sbenarnye malas nk topup…lw aku tpup pn, aku nk msg2 ngan sape ? lw aku ade balak xpe r…tapi kesian gak ngan kawan2 aku yg msg aku…xley nk reply…chivv…insan yg setia update aku…thankz fwen…n thankz sbb faham aku nie slalu xder kdit…owang susa katekn ….cet…

k...r…aku da membebel pe yg xpatut da…

k…cow…

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers