Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

4 jun 2007 | isnin



By  zeanaaima     9:42 PM     
hari nie...aku bgn awal...cet...sbb abah aku call ye suwu aku g teman adek aku amek tandantangan org besar kat jeteh sbb nk amek duit dana utk paja yg ley g matrik...maknenye sok aku g kuala trg r...g kat yayasan ganu....terpakse r aku susahkan spupu aku yg sowang kat ganu tu...suwu ye amek kat stesen ganu n anta aku n adek aku g bangunan yayasan ganu tu...

lw kowang nk tw...adek aku ley masuk matrik...kat pahang....bangga sey....aku nie da r xley msuk matrik...sekadar akademi tu jek...huhuu...xpe...aku pn xnk adek aku xbejaya...cam aku...aku nk ye ley wat ma n abah aku bangga....biau aku sowang yg wat ma abah aku sedey...huhuhu...

aku g potong rambut tadi...nghe ngeh nghe...adek aku...chivv...n yam...mara kau bb aku nk potong rambut...hehehhe...sowi kawan..aku xley tahan..nk potong gak...nak simpan blek...nk jaga blek...aku sebenarnya xpuas hati ngan potongan rambut aku nie...sbb aku sala potong...so, aku nk bela blek r...arap2 yg nie elok...ngeee....

aku sebenarnya x berapa sonok nk menaip nie...sbb aku nk...nk...nk...berak...hahahaha...tol...nk dtg cc nie bkn maen susa...bla sampai sni nk berak lak...siot tol....adusss...

pasnie aku nk g econjaya jap...nk g bli jagung...my peveret food....ngeh ngeh ngeh...

k r...nk berak r...

aku sambung blek...

k...cow....

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers