Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

bila rase diri tu beak dr org laen...



By  zeanaaima     7:06 AM     
aku nk cakap depan2 aku xpunya kudrat...
aku nk xnk ade yg terkoyak atinya sbb mlut aku...
aku xnk ilang kwn...

tapi ???

ati aku parah...hancur cam kne giling ngan batu giling...mmmm bkn...bkn batu giling...tapi cam kne giling ngan lrt...berkecai...sampai ati...

mayB lani sume orgtunjuk jari kat aku...MayB sume xsbelahkn aku...(sinis)...
aku tw r aku lani kn da jadi dak jahat...(aku sdn bingung...jahat tang mana aku nie...)

aku bkn mara lw ade org nk tegur aku...xnk bg aku silap langkah...tapi...aku sedih sbb xde org bagi peluang kat aku untuk aku jelaskn pe yg sbebenarnya...

tw x ???

kowang da ggu idup aku...sumpah aku ckp tetiap mlm aku nk tido...aku slalu teringat bait2 tulisan ko...mengata aku...aku cuba nk positifkn bait2 kata2 tu...tapi aku nie manusia...tahu perasaan mara...sedih...kecewa...

gini r...meh aku cite ttg aku...yg dahulu...spy korang kenal aku seadanya aku...

aku...nampak jek senyap...lemah lembu...sopan sutung...tapi tu luar jek...aku nie jenis yg kalut...kelam kabut...byk mulut...kasar...ske sembur org...n yg penting...aku nie slalu menyumpah..."bengong...nate...bongok...bodo..."(sume aku sebut...biase r...og kg...)

n lani...aku still menyumpah...biase r..aku nie bkn dak baek pn..."sial...bongek...siot..." sume kuar dr mulut aku...tapi...lani bru aku d hukum !!!

tapi aku nk ask ???

besar no ke sala aku nie ???

sbb sebut perkataan2 2 ??? mengong aku...

hukum ??? siapa yg hukum aku ???

nk tw ???

manusia2 yg merasakan diri lebey baek n mulia dr manusia laen...

please r....tolong sgt2....

aku da xnk ulang mnde yg sama...bia r aku idup dng cara aku...slagi aku xwat sala...aku xkaco ko...ko pn xyah kaco aku...aku tw xsume yg dtg tu indah...aku tw...n aku sedar tang tu...aku tw aku xsebagus ko...aku tw ko da berubah...konon2 ke arah kebaikan...bagus r...aku doakan ko...agar ko idup bahagia...n ko pn bagi r pluang kat aku utk idup bahagia...plz...

jgn ko haru birukn lagi idup aku...biarkn aku dengan kwn2 yg mahu terima aku seadanya aku...aku tw aku xlayak nk kwn ngan ko insan bagus seduniya nie...

mmg...peranan kwn tegur kwnnya yg wat silap...

tapi aku wat silap pe ? stakat aku kuarkn kate...yg pada ko agak ketelaluan ??? came on guyz...ko xpena menyumpah ke ? ley blah r...aku pn kenal ko r...

xyah nk pura2 kenal aku luar dalam...lw rase da baek sgt...aku pn xley nk wat pe...mg ko ley masuk syurga hendaknya...amen...

huh...kate2 aku agak siyal...sowi...

nie jek cara aku nk lepaskan rase geram aku nie...

huh...k r...

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers