Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

malu...



By  zeanaaima     1:23 AM     
smlm...ma aku suwu aku n kakak aku g uma mak sedara aku kat kuala besut sana...g amek kelapa...sbb esokknya famili aku nk wat keduri doa selamat...nk buat smayang hajat utk iringi perjalanan kami sekeluarga g anta adek aku msuk matrik...

aku pn naek r motor tu...jauhnye uma mak sedara aku...sampai sakit pinggang aku bawak motor tu...da r panaz terik...itam tangan aku...huahuahua...

d pendekkan cerite...bla da siap amek kelapa tu...aku pn bawak ag motor tu...jauh gile bapak...sumpah aku ckp...sakit bakang aku...

aku da nengok level minyak kat motor tu...

"mmm...samat ag kot..."

sampai kat uma...adek aku lak ajak aku g uma kwn ye kat kg raja...jauh x jauhnye kg raja tu...kami kene lalu highway dlu...da name haigway...mesti r jauh...

adek aku slambe jek...padahal ye da taw yg minyak motor tu da nazak...aku pn ingkan ley jln ag sampai stesen minyak...

kowang tw...

tengah2 highway tu...motor kami kehabisan minyak...siot tol...

sume yg lalu kat jalan tu hon kami...aku da r pakai baju kuwung !!! terhegeh2 kat tepi jalan tu...adek aku ckp kat aku...

"ema...ko tahan motor mintak tolong..."

aiseeyyy...malu siot...nk tahan camne ? nk lambai tgn ? lw ye xbenti ??? malu 4 tahun aku...pastu ade r 2 owang laki naek motor...slow2 jek...nk p jejalan kot...aku tgk je bijik mate ye...ye tgk bijik mate aku...dgn penuh menggode...macam r mate ye paham pe yg mate aku nk gtw...bongek...

adek aku pun fedup ngan kemaluan kakak ye nie...ye kuit laki tu...

laki 2 owang tu tgk kami...boley ye xbenti...

kelepek !!!! maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....
xdpt aku nk jelaskn kat sini...rs cam telanjang time tu...

kami tgu ag nk tahan sape2...

lam 5 minit pastu...laki yg tadi...yg xnk benti time kami tahan tu...mrk patah blek !!!!
Ya Allah...lagi r aku malu...celake...

mulut aku da lebar 5 km...gigi aku da kering sbb kene angin sepai- sepai bahasa...

last2...mrk tunda motor kami...aku tersengih cm kerang busuk sepanjang jalan tu...sampai kat stesen minyak...mrk blah...

kami ucap time kaseh at diwoang bedua...aku hadiahkn sengehan yg paling mengerikan kas buat mamat 2 orang yg sudik nk nolong kami tu...

aku bisik kat telinga adek aku...aku xkn lpekn pengalaman yg paling memalukan sepanjang 22 tahun aku naek motor....

huh...

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers