Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

ari itu tiba jua...



By  zeanaaima     11:00 PM     
17 hb ari tu...aku g Gambang, Pahang....
sonok tu mmg sonok...sbb ley g jejalan...naek keta satu kuarga...sonok r...

sebenarnya aku g anta adk aku g matrik kat pahang...malam tu kami tumpang tdo kat uma anak sepupu abah aku...abg shahrir...da kawen da, kak laila name binik ye...da ada anak laki sowang name danial aima...hix hix hix...aima...name aku tooooo....

abg shahrir tu tentera laut...so ye dpt sebijik uma kuaters yg baru siap...maknenya mlm tu aku tdo lam kawasan kuarters tetera laut r....shanteeekk kawasan ye...bangunan pun...maklum r...kaw perumahan yg bru siap...lam tu sume lengkap...ade dewan, kedai, pasar, court tenis, badminton, bola sepak, tadika, kelas masak, kelas...sume r pendek kate...

uma abg shahrir tu ade 3 blek...mmm mmg cantek uma ye...lw duk 3 beranak tu mmg lego....legoi sesangat...mlm tu aku tdo nyenyak....

soknye...g mat matrik gambang...besar gile bapak kaw ye...rating no 3 lam senarai matrik tooo...tapi aku agak krg senang ngan cara mrk uruskan dak2 bru daftar nie...dr pagi kami sampai kat matrik tu...lam kol 10.00 pg, siap x siap daftar ayu lam kol 5 ptg lebey2...dengan bilik yg xcukup...n katil yg xcukup...kesian adik aku kene tdo lam surau mlm tu...heeee...pe r...

kakak aku lak sibuk membebel...ye sibuk bandingkn cara pengurusan pendaftaran ayu ngan pengurusan pendaftran ye dlu kat matrik uia...aku nk bising pe ???? ye r...aku nie xley msuk matrik....msuk kolej jek...huhuhu....2 r bodo sgt...

lam kol 6.00 ptg kami bertolak blek....adk bongsu aku cool jek time tgal ayu...aku nk nanges...tapi aku tahan...lw aku stat nanges..aku xley benti...n mke aku akn bengkak xubah cam katak...ngeeee....

pastu...lam kol 10.00 mlm, kami benti mkn kat tgh jln..time tu aku nampak adek aku yg bongsu mengalirkn air mate...upe2nye ye da lame nages...tapi kami xsedar sbb ye duk kat bakang skali lam van...x smene2...panas mate aku...tapi aku tahan...x bg empangan pecah...lam ati terdetik...

"kesian kat adik aku...pasni aku lak nk g KL...pastu kakak sulung aku la nk g KL...nk baja...tgal ye ngan adek laki aku jek kat uma...sape nk aja ye wat keje sekolah...nk maen2 ngan ye...huhuhhuu...aku sedey..."

sampai kat uma....kucing aku lak mati...sipo name ye...da lame sipo sakit...ye bertarung ngn sakit ye lam 3minggu...badan ye sekeping...cam tulang temulang jek yg ade bawa kulit berbulu ye tu...cian kat sipo...time tu aku da xley atahan...aku nanges semahunya....aku peluk adek bongsu aku...kami nanges same2...

effect dr sesi tangesan aku mlm tadi membawak kepada kebengkakan mate aku yg maha hebat...sampai kn time sbelah petang bru mate aku elok cam besa...fuh dasat tol...

k r...ntah pe ntah yg aku membebel nie...

k...cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers