Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

ku seru...



By  zeanaaima     11:38 PM     
aku seru...semangat baru...
aku seru...kehidupan yg baru...
aku seru...kekuatan yg luar biasa...

menemani aku berhadapan dengan 1001 dugaan mendatang...

perkara yg melibat jiwa...mmg manis dan kadang kala sangat sakit...
tiap2 manusia...bohong...kalo xder yg pena terlibat dengan pape yg melibat jiwa...atau manusia itu manusia yg xnormal...huh...

bila kita memepermainkn hati org...kita xkn terasa bertapa sakitnya rasa "sakit hati"...
bila hati kita yg dipermainkan...baru kita rasa..."Ya Allah sakitnya hati..."

baru padan muka kita...

kadang kala kita susah nk time org laen d sekeliling kite dgn seadanya mereka...
dan org laen juga susah nk time kite seadaanya kite...biase r...manusia...

kadang2 kite bahagia dan bangga dgn ape yg kite buat...tapi manusia laen tgk usaha adalah satu yg bagi mereka adalah perkara yg sia2...tanpa ambil tahu niat kite yg sebenar...bagi mrk...mrk yg the besh...arghhhh...persetankn sume tu...yg aku tahu...

aku bangga dgn ape yg aku usahakn...lw org laen xnk paham akan niat aku...lantak r...yg aku tahu...akn aku usahakan pe yg aku usahakn sehingga aku berjaya...bla aku berjaya...time tu...kowang jgn dtg mengaku yg aku nie kwn kowang...sedara kowang...

aku berdoa...pada kwn yg berdoa pada aku...
aku sayang...pada kwn yg syg aku...
aku hargai...pada kwn yg hargai aku...
aku bangga...pada kwn yg bangga ngan aku...

mungkin bukan masanya lagi...
mungkin aku masih xbersedia...
mungkin laen kali...

semester depan...sem 6...bermakna ade ag satu sem yg harus aku tempuhi utk bergelar pelajar lepasan diploma penyiaran... :)

Ya Allah...moga aku fokus pada sem depan...mg aku ley wat yg terbaek dr sem2 laen...mg aku dpt cacth up sume subjek yg aku amek...mg aku dpt lanjutan pinjaman dr mara...aku nk pastikn aku wat yg terbaek...aku nk yg terbaek...jauhkn sifat malas aku...dan kwn2 aku...sbb lw mrk malas...aku pn malas gak...hahaha...siot tol...amen...

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers