Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

...selagi rasa itu ada



By  zeanaaima     8:43 PM     




hati tersentap.

kecewa melanda hebat.

aku berusaha menjadi yang sesempurna mungkin.

tapi jika itu yang dipilih.

aku terkelu.

sekeping hati berwarna merah ini...diracik racik !

sungguh !

aku ada. secara realitinya.

bukan tiada !

kenapa yang fantasi juga dipilih ?

menompang dagu.

aku juga terkadang memilih jalan itu.

jalan fantasi itu.

tapi aku terpaksa.

sebab realitinya tidak sudi memelukku erat ~

sedangkan aku sangat dan teramat sangat menantinya.

jika ia berbaloi untuk dinanti...

iya...

aku akan tunggu...realiti itu...

oh fantasi...pergilah kau...

kerna aku ada disini.

berdiri.

tidur.

duduk.

berlari.

berjalan.

aku tetap wujud hakiki disini.

menunggu kamu !!!






About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

4 comments:

jeans lusuh said...

kenapa ni....?
xmo la sedih2 lagi... :(

emma said...

what !!!!

adakah kamu masih membaca tulisanku wahai sahabat ????

T_T wuwuwuwuw terharu !!!!!

jeans lusuh said...

of course la...
kau ingat, aku senyap2 tak baca?
i followed every story, if u need me, i'll always be here la budak.
aku kan...bak kata yam...tong sampah... so, i'll always here whenever u need me. ok?

zeanaaima said...

T_T

claire...rindu !
sangat !
dalam !

T_T


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers