Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

......satu pun cukup



By  zeanaaima     2:55 AM     
*******




*********


jangan gelak- gelak

kelak kau menangis tersedu- sedu


jangan gelak- gelak
kelak kau menjerit tanpa lagu


jangan gelak- gelak
kelak kau kan rasa pahit hempedu


*********


jiwa raga ini mula penuh
dengan sel- sel barah
yang doktor tidak boleh perasan
yang mikroskop pun tak boleh kesan


sel barah itu memakan sel- sel jiwa perlahan- lahan
buat aku rasa sakit tidak keruan
buat aku rasa hidup tiada tujuan


sel barah itu terus makan sel bahagiaku
sel yang paling berharga buatku
sel yang membenihkan rasa cinta sayang pada orang disekelilingku

kadangkala...
sel barah itu berhenti merobek seketika


tatkala jiwa raga riang gumbira
tatkala hati terbuka seluas- luasnya menerima cinta
tatkala kasih sayang mencurah- curah

dan

tatkala mendapat perhatian majnunku



*********



kau tahu erti kosong ?
kau tahu erti derita ?
kau tahu erti sunyi ?

ya....

aku ini insan sunyi...


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


aku tidak perlukan dua atau tiga sebab untuk sunyi
cukup hanya satu sebab

mengapa aku ini sunyi



T_T


About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers