Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

selamat tinggal



By  zeanaaima     12:18 PM     
kejap lagi...dalam beberapa jam aku akan balik kampung...

aku dapat cuti raya 9 hari...

agak lama...

dan sepatutnya aku bergembira sebab cuti lama....

memang aku bergembira...

tapi...

hakikatnya aku berduka...

why ???

lalalalala ~

so, seperti lazaimnya kalau aku balik kampung, aku akan terputus hubungan internet...

aku risau...sape nak jaga kebun aku kat facebook tu...ki3...itu lak yang aku risaukan...

t aku kena wasiatkan kat sape2 suh tengok tanaman aku tu...

sorang bos aku bagi sebalang kuih raya...dia suh bagi wat balik kampung...rasa nak peluk2 jek dia masa tu...thanks banyak2...

tadi opis aku buat majlis bukak pose. ramai2. so meriah. makan satey. tapi aku cepat kenyang lak. hadoi.

amek gamba banyak2. sukew2.

peningnye aku...banyak barang nak wat balik nie...

xcukup kaki tgn aku nanti...

nape la aku xde keta lagi...lambat pulak la rase...

sebenarnya aku rasa bersalah sangat pada kawan2...

aku balik 2 hari awl...aku xberniat sebenarnya...harap kamu semua faham...situasi aku yang tidak ade tiket bas nak balik raye...

bukan aku sengaja or aku ngade2. mmg itu hakikatnya. kalau x, aku xbalik beraya la tahun nie.

memang, banyak jek org yg xle balik raye...tapi...

aku perlu balik...

atas sebab2 tertentu...

hurm...nantilah aku uploadkan sikit gamba bukak pose kat opis nie...tapi lepas raye la...kah3...

aku da xlarat...da ngantuk sangat da...nak titow....

aku bru jek siap emelkan 2 special report kat asst editor...lega aku...kusmangat...

aku nak balik...doakan aku selamat sampai...

teringat satu mesej

"kalau nak mati pun...bia saya mati dulu..."

hu3...

selamat tinggal...semuanya...hu3...

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

3 comments:

Lina said...

selamat hari raya emma, maaf zahir batin yer

eedany said...

Salam Lebaran. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)

Anonymous said...

kak lina...

kak selamat hari raya kak...sori...raye keenam baru reply...raya sakan kat kg kak...keh3...

kak eedany...

amin...moga saya sedar akan kenikmatan yang Dia berikan pada saya...amin...


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers