Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

pink kaler la...



By  zeanaaima     2:06 PM     
aku jatuh hati. kali pertama pandang terus aku terbuka hati nak beli. walau harganya mencecah RM120.00...

Tafsir al- quran...uniknya tafsir nie sebesar buku log...siap dengan maksud word by word...

ada asbabun nuzul...meanning sebab turunnya ayat2 al quran nie...apakah peritiwa disebalik turunnya sesuatu ayat itu...

semestinya ada tafsir setiap perkataan ditepi setiap muka surat...

dan yang paling menarik minat aku ialah...

wana pink kaler...

aku bukanlah peminat wana pink...

tapi aku suka sesuatu yang unik...xkisah wana ape, asalkan nampak unik dan hati aku berkenan...wana pink pun pink la...hahaha...jok tengok tafsir al quran aku...

sape2 yang berminat leh la gtw aku...boleh aku tlg oder kan...ki3...tetiba jadi salesgurl lak...






sekian terima kasih...keh3...

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

4 comments:

Lina said...

cantik muka depannya... dalamnya pun puas ati baca... berbaloi beli

zeanaaima said...

ki3..akk nk beli, gtw la ema. t ema oder kan utk akk... :)

Syazni Rahim said...

wah...rs nak beli!

zeanaaima said...

cik syazni...nk beli gtw la...kaler biru, ijo, ngan soklat pun ade...hik3


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers