Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

delay lagi...



By  zeanaaima     8:27 AM     
tiba2 bunyi fon. mengagau tgn aku carik fon.

"hello..."

"zack sy tunggu awak tepi jalan..."

"hah ? awak da gerak ke ?"

"dah...sy dah nak sampai da..."

"awak...saya tido lagi la awak..."

"Ya Allah...cepat siap !!!"

zup zap zup zap...da siap...muahahaha...aku kena g esemen kat klang pagi nie...g cover bekas tahanan ISA...YB Manoharan...saje jek aku mension name dia...saja nak bgtw korang dengan bangganya aku dah jumpa 4 mata dengan adun kota alam shah tu...bwekkk...

dari pagi aku cover sana sapa pukul 1.30 petang...trus aku ngan camereman aku gerak p pejabat kerajaan negeri selangor sebab ada lagi satu event rini...hi-tea dengan adik sultan selangor...

balik sapa opis pukul 6 petang n aku stat ketuk story....

sehingga malam ini, aku berjaya ketuk 3 story...so letih gile otak aku...

papa dah bag aku cuti esok...tapi......maksalahnya esok keputusan mahkamah keluar kes nizar...

n papa call n gtw aku yg aku xleh lak cuti esok sbb kes tu aku yg wat follow up...so...deley lagi aku punya cuti...

aku ingat nak ajak sape2 keluar mlm nie...nk kasi kurang tension aku...tapi sume bz lak...

maen futsal la...g kenduri kawin la...

macam2...

nk wt mcmane...dah org xsudi...xkn aku nk paksa...huh....

k r...

cow !!! 

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers