Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

kewarasan yang hilang...



By  zeanaaima     9:23 PM     
kalau aku ingat, sampai hari nie aku nak gelak...

hari tu, kami buat mockrun as ussual...target kami nak siap recoding pukul 6 petang...nak dijadikan cerita, kami lambat sejam hari tu...banyak masalah...dah la story siap lambat...satu hal...editor pulak sorang...terkejar2 nak edit 2 3 story...pastu aku ni nak kena mekap pulak...satu hal...ye la nak recoding..dengan lampu studio yang memancar tepat ke muke aku nie...lw x mekap memang pucat la aku cakap...aku da r xreti...mmg mcm opera cine lak...bg mockrun, kami xgne khidmat mekap artis pro lagi...dah betul2 stat transmision nanti, baru company gajikan mak andam...

so, bile kami da lewat, kirenye kami gagal la capai target utk hari tu...member2 aku dah merunggut sesame sdn dah...

"esok producer nak buat meeting pukul 10 pagi !!! teruk la..."

"esok sedia tisu la weiii..."

"teruk kite kena bambu esok ngan bos weiii..."

aku cuak gile. aku balik bilik and tertido sambil terfikir2 ape nak jawab kalau bos tanye nanti...dalam pukul 9 10 gitu aku tertido...

pastu, aku tersedar sebab adik aku bagi mesej. aku pun tengok jam. sekali kau dah pukul 12 dah !!!

yang aku tahu masa tu, aku dah terlepas meeting !!! meeting aku pukul 10 pagi !!! ape yang ade dlm kepale hotak aku nie...

"sudahlah...aku kena buang keje la kalau macam ni..."

pantas aku ambik fon n call member aku. alamak dia tak angkat pulak !!! mesti tgh meeting lagi nie...aku lompat turun dari katil n ambik towel...

ganas gile aku bukak pintu bilik...aku keluar je dari bilik tu....mate aku terpandang sesuatu !!!

korang tahu ape ?

aku nampak...aku nampak...aku nampak...he3

aku nampak hari masih gelap !!! muahahahahahahahahahaha....

masa tu ade budak tengah tengok tv kat ruang tamu. dia terkejut tengok aku macam ganas gile. aku pelan2 alihkan mate aku tengok dia...

"hehehhehe(sekali macam kerang busuk da ~)...malam lagi ke ?"

budak tu nak gelak...tapi dia tahan...pelan2 dia angguk...

"saya ade meeting esok pukul 10...sy ingat saya da terlajak tido...he3"

aku masuk bilik...aku sembam muka aku kat bantal...aku gelak sorang2....bangang betul la...

aku silap tengok jam rupenye...sebab aku rase mcm dah tido lame...tgk2 jam pukul 12...ape lagi, memang terpelantinglah sifat rasional aku tu...

lepas agak2 puas aku gelak, aku call adik n kakak aku...gelak jek manjang bile aku bercerite dgn mrk...emma...emma...

tu r, agaknye aku takut sangat kot sampai hilang tahap kewarasan aku nie...

hari nie bile da meeting, okey jek...xde sape2 pn kena marah...ye la...sume pun tgh belajarkan...lain la kalau dah lame training n masih fail jugak, bukan bos jek yang bengang...aku pun rs x gune...

k r...

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

5 comments:

MR.KUMAR said...

wah!!1 sampai cam tuh skali.. knapa tak panggil aku jer temepk muka hang.. con firm malatop nyer!! kui kui kui... oklah tuh.. kerana semangat kerja kata orang...BTW, isu kak siti tuh.. aku pun dah jumpak dah.. tapi masa konsert lah.. bukan interbiuw.. so, x puas lah.. nanti2 kalau dapat jumpak towl2.. aku berkongsi cerita kat yek..

zeanaaima said...

kumar...

he3...thanks sudi singgah...dtg xbgtw...air xsempat nak hhidang...ki3...

KV said...

haha..seb baik tak kena 'buang keje'.

zeanaaima said...

KV...

tu la pasal kak...sib baik xkena buang keje...bru sminggu keje...wat malu jek hangkut balik beg baju turun kat stesen bas kampung nun...hu3...

Lina said...

hahah mmg klakar... kak lina pun penah kene dulu masa sekolah... kes tido petang la ni bangun masa maghrib... tgk2 dah 7 lebih cehhh ingat dah lambat la ni gi sekolah rupa2nya dah senja...


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers