Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

berjemaah



By  zeanaaima     5:24 AM     
aku suke sgt keadaan kerja kat sini.

buat masa nie aku suke la...sbb lani xstat bz lagi...sebab kami still training...n buat mokran sikit...

mokran tu maknenye kita berlatih recoding la...aku bace berita n record n touch up mane2 yg patut. nak baiki tone bacaan ke ? gaya badan ke ? kasi lancar bace ke ? pendek kate sume yg berkaitan dengan recoding berita la.

buat permulaan nie kami akan buat terbitkan berita secara rakaman. n bile dah ready n dpt green light dari pihak atasan, kami akn mula terbitkan berita ni secara live kat internet.

buat masa nie aku x tahu lagi address web nie. sebab aku xpernah ask. nantila esok2. sebab skrg nie xpenting lagi. kamu x stat transmision lagi.

n jgn risau, aku nie gile galme sikit, stat jek transmision tu aku propa la kat sume org...muahahaha....

yang aku nak kongsi dengn korang...satu hari tu kami terpakse stay sampai malam kat ofis. sebab kami nak kejar deadline. yang betul2 buat aku terharu ialah masa masuk waktu solat maghrib, golongan lelaki kat opis aku nie sembahyang berjemaah same2.


hah !!! mane nak carik company macam tu ? tiap kali masuk waktu solat surau tu xsunyi. sampai aku nak g smayang pun kena intai2 dulu. kot2 ade orang dalam tu.


sejuk mate memandang...


mane nak crik company macam nie ?


sory la...sume nye dah berpunye...muahahaha...

aisey...kasi panas sket...krkrkr...


buat masa ni juz ade 2 orang perempuan je. aku n editor. yang lain sume lelaki. diorang sume mmg nice la...susah wey nak carik rakan sekerja macam nie...


studio yang still in da progress...

esok aku stat ade assingment. operasi restoren kotor kat jabatan korporat MBSA. pukul 8.30 pagi...adui awal gile...nie task aku yg pertama sejak aku stat lapor diri kat sini. sebab proses training kami da sampai kat penghujung.

aku dah pelan2 stat perform sebagai wartawan penyiaran yang sejati...krkrkrkrkr...

doakan segala urusan aku d permudahkan...amin....

k r...

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

3 comments:

A.H.A.D said...

wah sungguh bgus bejemaah dlm ofis..

Lina said...

bagusnye officemate emma... mudah2an dilimpahkan rezeki yg x terhingga kat company tu... mmg bukan senang nak cari company cam tu... good luck to u emma nanti dah tau add website bgtau ek...

Mak Su said...

alhamdulillah, moga panjanglah rezeki di sana.


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers