Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

noktah



By  zeanaaima     8:38 AM     
dengan rasminya...

aku telah berjaya menamatkan latihan industri aku kat astro awani nie...

dengan kata lain, ini kali terakhir aku jejakkan kaki aku kat astro awani ini...

tiba2 rasa sedih...walaupun juz 3 bulan aku bergelumang dengan hiruk piruk kesibukan dalam organisasi berita...aku sudah mendapat bukan serba sedikit pengalaman di sini...terlampau banyak...dan aku tidak akan sesekali lupakan apa yang sempat aku raih...

bermula dengan title pelajar kolej yang kosong...tidak tahu apa-apa...aku beranikan diri jejakkan kaki aku kat awani...aku belajar sikit demi sikit...pelbagai karenah telah aku jumpa...pelbagai rasa bermain dlm jiwa aku ...marah...sedih...meluat...memberontak...bosan...terharu...ghairah...teruja...benci...sayang...sayang ???? hahahaha....

disini aku mengenal erti berdikari...mengajar aku berdiri atas kaki sendiri...mengajar aku berdepan dengan orang dengan lebih yakin...yang pastinya, dengan PR aku yang lebih baik...

dari hari pertama, aku ghairah untuk bersua 4 mata dengan artis...sehingga kini, aku rs seolah- olah aku dah xkisah dengan mereka...sebab, hanya wartawan yang tahu sikap dan perangai sebenar mereka...so plastik !!!

okey...selepas nie aku mungkin tidak lagi akan bercerita pasal dunia2 glam...yang aku paling pasti, aku akan jarang2 sekali update blog nie sebab aku dah nk balik kampung esok...kat kampung aku xde tenet...lw sanggap sgt kne g cc...n awal2 aku nk gtw, bila kaki aku jejak saja tanah kelahiran aku...aku 100% akan menjadi seorang suri rumah....

segala urusan rumah akan secara automatiknya berbeguni2 menimpa aku...ki3...tapi aku xkisah dan aku sudah tidak sabar untuk kembali mejadi orang kampung...sebelum...

aku sambung belajar...paling cepat november ni...aku lani tgh usha mass kom kat uia intake nevermber nie...

tadi aku g kolej...pastikan pointer aku yg lates...alhamdullillah still boleh membuatkan aku senyum meleret lagi...alhamdullillah sgt 3000x...

30/9/08 nie tarikh akhir utk permohonan uia intake november...so aku kena pantas...pantas bertindak...supaya aku tidak mengangkang kat uma sehingga bulan 6 or 7 tahun depan utk smbung baja...

sedihnya, aku dah pindah kuar dr uma sewa aku...so sad...uma yg banyak kenangan...uma yang sungguh okey....waaaaaaa...tuan uma pulak buat aku sebak...dah la hensem...baik pulak tu...sib baik cine...lw x aku da nyendeng2 mtak no fon...ki3...

kowang tw, kmi ckp kat ye...tombol pintu uma osak...tapi kmi da repair...ye ask...

"brape halga u beli itu tombol ? "

"mmm...20 ringgit..."

dia seluk poket bg aku $ 50...

"saya juz ada $ 20 je..."

"xapa la...bagi sy $ 20 saja..."

kowang tgk !!! siap bg $ 10 free2 kat aku tu...mmg rezki maaaaa...ms tu rs nk peluk cium tuan uma tu...grgrgrgr geram aku...

pasni nk bukak pose ngan ousmate aku buat kali terakhir...lepas nie...

"adakah aku akan jumpa dia lagi..."

"adakah aku akan ada kawan sebaik dia lagi..."

"adakah aku akan ada pengkritik seperti dia lagi..."

"adakah aku akan jd salah seorang senarai kawan baik dia lagi ???? "

hu3...

slamat tinggal claire...org sayang claire sampai mati...jujur org cakap, xpena lagi org ade kwn mcm claire...kita gaduh...kita krisis...kita saling xpuas hati...kita dingin...kita bermasam muka...kita xbercakap...

tapi...

selepas kita bawa kita pindah keluar...baru org sedar...claire...tiada galang ganti...

jgn lupakan org...walau org 'pergi' dulu sebelum claire...

taburkan bunga utk org...andai itu yang berlaku...

mg kita berjaya dunia akhirat dalam apa jua bidang yang kita ceburi...

selamat tinggal...

p/s: org tunggu saat2 berdepan dengan "Maisarah Binti Abdullah" bukan Claire Marie Puyang Fabian...sampai hujung nyawa... :)

k r !!!

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

4 comments:

cendawanintim said...

sekang ni ader katner dik?

Lina said...

so emma skrg ni mesti dah kat kg ek... bile lar bole baca entry emma nanti... klu ade mase update la ek... selamat hari raya!

Mak Su said...

selamat berjaya kelak

eedany said...

All the best to you dearie...

Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir dan Batin.

:)


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers