Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

kenangan lalu...



By  zeanaaima     5:38 AM     
ingat tak atau pernah baca x entry aku berjudul 'cerita segar dari ladang' ?

kalo xpena...bawak2 la bace~~ ki3...

kalo da pena bace...juz refresh balik la...

entah kenape..baru tadi aku terdetik nak upload gamba2 utk entry tu...

mukadimahnye...


nie masa kami bru stat nak makan...ini adalah antara rakan produksi final projek aku...




lepas makan, kami still sopan...




nie kami dah stat nak bi0l...




dah bi0l...





****sesuatu terjadi (entry 'cerita segar dari ladang')****



mamat nie terselamat sebab dia tak bi0l (melompat) ngan kami... ye xlarat... gelak sakan ye... merah muke2...




dak nie pun 'tido depan kfc' ngan aku jugak...bantai gelak...




nie pn same... rakan 'tido depan kfc' aku... sume tgh gelak... kecuali mamat paling kiri tu...control macho weiiii...pompuan tu nk tahan kencing...




lepas gelak2... kmi pose... ki3... dah nk jadi normal balik... tp still bi0l lagi...





sape2 yg xpaham...sile2 la mengulangkaji entry aku kt bawah nun...

saje nk seksa kowang skali skala...

k..r

cow !!!









About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

1 comment:

Anonymous said...

wohoho... saya paling suka tengok gambar melompat tu. cantik...


cheers,

syam @ http://aeropama.com


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers