Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

terus bercinta



By  zeanaaima     10:54 PM     
smlm...blek dr kolej...sume murung jek...masing2 ade mende nk kene pk lam kpale otak yg da itam berkarat2 nie...siyal...

kaki berjalan...kepale tunduk bawah...hakikatnye jasad aku je yg ade kat tepi jalan tu...roh aku...melayang2...sakit ati...nk nagis ade...nk meraung ade...nk cabut hati nie pn ade...satu jek yg aku pk....nk blek kg...nk blek uma...nk peluk ma...huhuhuhu....

sampai uma lam kol 7.30mlm...kami menapak ag...sume senyap...sume layan perasaan memasing...adeh !!!

aku time tu xnk blek uma...lw aku duk uma...aku tkut aku nangis...

aku patah blek...aku nekad memalam bute tu aku nk g mph...aku sorang...

aku jalan2...slow sgt...byk yg aku pk...tapi hakikatnye...satu mende jek yg aku pk...siyal...

sampai kat mph...aku bace majalah...dr sebuah ke sebuah...pastu aku fedup...nk bace pe ek ? aku pusing2 mph tu...hah!!! aku ternampak buku wana pink...ade bentuk hati kat muke dpn buku tu...

"terus bercinta"

tajuk buku tu...dr sehelai ke sehelai aku baca...time aku baca...aku cuba hayati hati aku sendiri...fuh !!! pas aku baca...aku lega...lega sgt...sampai aku sempat menyumpah diri sendiri...bodo nye aku nie...nape aku xpk cam org rasional ??? nape nk ikut sgt hati...aku gax yg mkn hati berulam jantung...

buku tu mengisahkan bagaimana dan pe mende yg patut kite wat lw kita mengahadapi perpisahan lam percintaan...bgus buku tu...

hehehehehee...aku bukan putus cinta pn....

tapi sakit ati jek...tapi sakit ati pada kaum yg contrast ngan kaum aku...

ske nk wat aku rs cam ribut taufan bermaharajalela lam gumpalan darah merah aku yg satu nie...berani dia....

baru nk rase bahagia...nk rs gumbira...kejap jek...tapi sume smangat tu ilang kejap...terbang kemane aku xtaw...n aku pn xpasti...smangat tu terbang blek x kembali kepangkuan aku...siyal..

"keikhlasan dan kejujuran tu penting..." cm pena dgr jek...tapi d mane yak ????

cow...

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers