Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me


By  zeanaaima     12:02 AM     
hari nie aku bgn awal...mandi awal2...kuar uma awal2...ari nie aku n salah sowang huzmate aku p kusus anjuran institut usahawan bumiputera utk web design...naek bas punye r lame...sampai pening2 aku...sampai kat pc lam kol 9 pg...da lewat setengah jam...adoiii...

sampai2 lam blik tu da ade cikgu @ pengajar..ntah... nk panggil pe ntah...aku balun kakak jek ngan ye...baek jek ye...thomel lak tu...manis jek orgnya...

aku amex tempat yg agax kebelakang...

komp tu ade tenet...pe ag...aku explorer dlu sblm kakak tu stat mengajar...siap bkak fs...mespes...n ym...ngan adek aku kat ganu sane...

claz stat...kakak tu membebel pe ntah kat depan...aku lax sibuk ber ym ngan adek aku...aku mengumpat pasal seseorang ngan adek aku...kunun2 mengadu r...siyal...

sempat lax maen fs jap...nk nengok ade testi baru ke...msg bru ke...maklumlah da 3 4 ari xjpe tenet...

lam blek tu sejuk tw..tetibe jek blek tu rs panas jek...sbb? huh !!!

ade satu makhluk tu...upload gamba baru...shanntek gambanye...gamba yg kalo org laen tgk...cam damai jek...cam bahagia jek...cam hepi jek...cam nk melompat2 jek...

tapi...

ntah nape...aku rs laen mcm...ghase jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sgt skeping ati nie...ntah r...mals aku nk komen manyak2...makin senak segumpal darah nie...

sampai ati...

aku bukak satu page tu...saje gatal2 nk bukak...

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers