Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

weeding planner



By  zeanaaima     2:52 AM     














seronok tengok member- member yang merancang perkahwinan mereka sendiri...

dan lagi seronok bile merancang perkahwinan bila duit berkepuk- kepuk ditangan...

semua impian- impian ala- ala fairytales gitu boleh diterjemahkan...tanpa halangan...

aku pun sangat dan TERsangat teringin nak plan sendiri perkahwinan aku...

tapi...keputusan untuk berkahwin agak tergesa- gesa dan kami kesuntukkan masa untuk mengumpul dana yang selayaknya...

mungkin rezeki aku takat tu je...

bile aku ikuti debaran kawan- kawan yang mahu berkhawin...kadang- kadang terselit rasa cemburu...sebab mereka mampu gapai impian perkahwinan mereka...

dulu...aku selalu berangan- angan...mahu buat macam0 macam time aku kawin...

nak design baju sendiri. nak buat hantaran lain dari yang lain. pelamin nak buat sendiri. nak itu. nak ini.

tapi itu perancangan aku. kesudahannya...majlis aku berlangsung sesimple mungkin...tapi aku gembira...

sebab semuanya berjalan dengan baik tanpa cacat cela yang besar...

[kekurangan kecil disana- sini itu perkara biasa... :) ]

sekrang, bila aku terkenang impian aku yang tidak kesampaian itu, aku positifkan diri dengan berkata...

"satu hari nanti....aku akan buka butik andaman..."

masa tu aku akan termejahkan segala idea aku untuk kepuasan aku...yang tidak kesampaian...amin...

dan aku percaya dengan gandingan aku dan suamiku...kami akan berjaya laksanakan butik andaman impian aku itu... :)

mudah- mudahan...amin...

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers