Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

demam ~



By  zeanaaima     3:25 PM     
semalam senior repoter aku selesema...
balik rumah...aku baru sedar...
aku telah dijangkiti virus itu...
ohhhh...sungguh tidak enak...
rs lemah bdn...
kak g pun sentuh dahi aku...
"eh...ko nie demam la..."
"hah ? iye ke ?"
aku xsedar aku demam...
lepas tahu demam...
makin lemah jadinye...
alahai...

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

4 comments:

DYLA said...

sama la kiter.. mudah nau berjangkit.. minum air byk2 k...

Anonymous said...

alahai... semoga cepat sembuh

Mak Su said...

whoaaa, lebih baik tak tahu, ek (rajin2 makan ubat selsema ya, siap kan tisu), ahaks

zeanaaima said...

dyla...

tu la...mudah sgt dijangkiti...
seksanya batuk2 bulan pose nie...
hu3~
tapi hari nie...ponteng keje...
tapi ponteng yg berizin la...

aeropama...
ting kayu...nk cepat2 sembuh xnk cmne lame...xsedap...

mak su...
masyaAllah...berbakul2 tisu abeh...
lebih baik xtw demam kn ?
makin tahu makin lemah...
tu tandenye...gediks !!! ahaks..


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers