Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

mkn pizza weyyyy...



By  zeanaaima     8:51 AM     
"jd x ? nk mkn kat c2 ari nie ? "

msg aku kat sowang kwn...

"orait...nanti aku gtw yg laen..."

maka aku 5 sekawan g r...

emmacommey chivv yam nigel ganesh

kowang tw g mane ? hua hua hua...

g pizza hut...

aku da lame nk mkn...mengidam seyyy...kunun2 nk mkn manyak r...kasi kenyang sampai 4 taun...skali aku juz baham 2 keping jek...pastu aku surrender...kasi can kat kwn2 aku mkn...hua hua hua...perut kecik...tuan cm belon...

kwn aku 2 owang ade kemera besau...dengan bangganye mrk men'snap' gamba2 kitowang...clik sana clik sini...sume org lam tu nengok...pedulik hape kami...sempat gak aku posing..sket2 jek...aku malu...krkrkrkr...pe jenis dak media nie ????

tgh2 bz mkn...tetibe jek radio munyik...kuat seyyy...terangkat roti bata kat tulang punggung aku nie...terkejut...lagu besday...sume org lam pizza hut tu toleh kiri...toleh kanan...nk tgk besday sape...waiter2 2 3 org berlari2...sowang tu bawak kek besday...mrk nanyi same2...upe2nye besday sowang dak kecik...tapi ye duduk jauh ngan kami...juz tgk jauh2 r...kwn aku yg sowang tu trus snap gamba mrk sekuarga...kamera besau...zoom pn besau r...sonok lak aku nengok...sambut besday ngan kuarga...huhuhu...

ramai r plak org kat pizza ari nie...sampai waiter mrk xcukup kakitgn...sampai ade yg gne perut daaaa....hua hua hua...kami pn d layan agak lambat...panas ati kami...kwn aku da stat sound2...nk mkn pizza pn kne mkn ati dlu...sb tu kot aku kenyang awal...

td...aku g clas public speking...join ngan dak sem 1...dak2 journalism ngan dak2 media study n dak2 coprate com...siyal...kowang tw nape ?

nie aku nk gtw dulu...da name subjek public speking...lec kitowang da awal2 gtw yg mrk kne pakai baju ala2 koprat...mmg wajib...sbb kami kne belatih berucap dpn org...nk yakinkn penaja...nk yakinkn producer...nk yakinkn sume org yg tgk kami nye pengucapan...

aku xpakai pn baju alal2 koprat td...sbb nie first clas aku...aku xtw...so, ley d maapkan r...pastu ade sowang mamat tu...dak hindia...ye pakai baju tshirt n jeans jek...padahal ye da tw procedur nye...

"esok sy nk tgk awk pakai baju koprat..."

arah lec aku tu...kowang tw dak tu balas pe ?

"soryy...sy mmg xske pakai baju koprat..."

ko tw...terdiam lec aku...trus ye toleh white board...trus mengajar...aku rs lec aku tu terperanjat ko...x sangka2 studentnye akn jwb cmtu...lec aku nie xde pengalaman jd lec...bru kuar uitm...

siyal nye junior...ko igt sume org ske ke nk pakai baju koprat ??? lebey2 ag nk g kolej...sume nk santai2...aku pn nk santai2 xnk formal2...igt xfanas nk pakai baju formal cmtu ? igt org laen xfanas nk pakai kemeja n net tai ??? da tu yg lec kate....ko ikot jek r...pe susa ??? juz pakai r...manyak songeh lak...xreti2 nk respek lec...org yg lebey tua...bodo nye budak...lw da pandai sgt...xyah mai baja...sakitkan mate aku nk nengok feel perangai dak2 poyo cam ko nie...adoiiii...

tadi...abah aku bg msg...

" ma dan abah terasa sayu mengenang anak2 jauh d perantauan...tapi ma dan abah bangga sbb anak2 ma ngan abah bersungguh2 nk carik ilmu utk masa depan...kami akn sentiasa doakan anak2 kami... "

huhuhu...mau xsebak ulu ati aku nie...huhuhu...

thanks ma abah...ema besyukur sgt dpt ma ngn abah sbg mak bapak ema adek badek...ma ngan abah dah tanamkan semangat ingin berjaya dlm ati kami...ye r kami nie kn org kampung...org kg kn kdg2 xpk pasal nie...abeh sekolah menengah...haaa ko kawen !!! tapi ma ngan abah slalu bg semangat pd kami utk baja n trus baja...aku syg sgt2 kat ma ngan abah...huhuhuhu...

k r...

membebel mende yg xpatut da...k r...

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers