Welcome to My Blog!

#sekadarblogpicisan
Follow Me

nyiur tujuh | gong tok tor | tok raja



By  zeanaaima     10:41 PM     
stat 23 hb ari tu...

kg aku, berkerjasame ngan 2 buah kg jiran aku utk menjayakan program bakti siswa pelajar universiti darul iman...

KG. NYIUR TUJUH + KG. GONG TOK TOR + LG. TOK RAJA

hehehe...abah akku kebetulan ajk jkkk kg aku...kg nyiur tujuh...so, kami layak nk dpt 2 org anap angkap...due2 pompuan...senang sket ati aku...ye r...pompuan...xyah r aku adek badek nk cover2 cun lam uma sendiri lak...kikiki...

sowang dak klate...n sowang ag dak ganu...due2 anak ore kayo beb !!! awal2 abah da terangkn kat mrk yg uma kami nie serba cukup je...mrk kate...okey jek...mrk mmg dtg utk rase kesusahan dan kepayahan idup d kampung...sib baek...x r aku satu famili malu2 lak...

2 2 adek akap aku nie peramah...banayk mulut...sampai aku yg banyak mulut nie xsempat2 nk ckp...asek mendengar jek...asek mengangguk jek...sekse batin aku...hua hua hua...

uma aku ade 3 bilik jek...satu ma abah punye...satu ag adek laki aku punye...n satu ag aku + kakg + ayu + adek lia punye...kowang bayangkn...nk sumbat ag 2 org anap akap lam bilik kami tu...sesak napah aku...mlm tu...lam gelap cahaye rembulan...aku nga kakak aku...tergedik2 g pinjam tilam ngan nenek aku !!!! kah kah kah...sib baek uma nenek aku depan uma aku jek...keje gile...lani bilik aku cm tin sardin...tapi sardin yg memuatkan ikan2 sardin yg comey2 blako...hua hua hua...

tapi aku mmg sonok...layan dak2 nie...mrk xkekok lak ngan kami tu...abah aku mrk panggil " abah "... ma aku lak "ma"...kadang2 naek jeles lak...siyal tol...ye r...lembut pelek ma n abah aku layan dak2 nie...lw ckp ngan aku nie...nk terjolol bijik mate beliau berdua...

ptg smlm...aku bwak 2 adek akap aku nie jejalan pusing 3 kg...vah vah vah...da jadi pemandu pelancong lak...aku naek kapcai buwuk...aku kasi can kat kakak aku naek mtor kriss...sbenarnye kakak aku nie x expert sgt naek motor...so, aku r yg kene naek mtor entik tu...aku bawak sowang adek akap...kakak aku bwak sowang adek akap...

jalan2 yg ade kat kg kami...sume aku msuk...jalan besar...jln kecik...jalan tali air...jln sawah...jln mati pn ade !!! sesat seyyyy...sheelake....sesat lam kg sendirik...

time tu...jpe ramei dak2 kg...malu lak...mesti mrk kutuk2 aku...

"ye r sowang yg ade adek akap !!!"

spanjang naek motor...aku tutup muke aku ngan tudung...kunun2 xnk habuk msuk...padahal...tgh cover gigi...malu siot...

keyyy elll...
malas aku...malas nk pk...malas nk g...siyal tol...
sowang ousmate aku da samat sampai kL...bising jek...

"wey...bla ko nk blek ??? "
"wey...bla ko nk blek ??? "
"wey...bla ko nk blek ??? "

soklan yg kadang2 aku xnk jawap...cian kat ye tdo sowang2...yg sowang lg tu...aku pn xtw ble ye nk g KL...aku call seharian...bkn maen susa nk dpt...tp ye ckp xtw ag...cam xde smangat nk idup jek bunyik sore...ngan aku2 skali patah smangat nk g KL...aku nie da r lw cuti slalu overdose...cuti seminggu jek...aku cuti 2 minggu...ye r...klej tu bapak aku yg punye...

k r...

cow !!!

About zeanaaima

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:


Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate

Tanda Cinta...

Lilypie Pregnancy tickers